Imorgon imorgon imorgon!

Dagarna går förbi så snabbt nu att jag inte hinner med. När jag stiger upp springer jag runt halva stan och ringer ungefär 50 samtal, sedan packar jag hela kvällen och halva natten. Packade till 6 imorse, kunde absolut inte sova, när jag äntligen däckat och väcktes av klockan 10.00 blev jag förbannad. Men nu börjar det synas att jag flyttar imorgon. Hela lägenheten är full av papplådor, plastlådor och sopsäckar. Jäklar vad mycket skit man samlar på sig som måste slängas sen.. Ojoj. Och en hel massa lådor måste bli kvar i källaren. Jobbigt! Om en timme ska jag och styvfarsan hämta hyrbilen, så jag kan ägna kvällen åt att släpa ner allting till bilen och slutligen dammsuga och grovstäda lägenheten. Så roligt man kan ha en fredagskväll!
Jag börjar trots allt känna mig ganska lugn nu. Jag VET att jag hinner få allting klart tills vi åker imorgon bitti vid halv 8, i vilket fall som helst lär jag inte sova särskilt mycket inatt heller, så jag har ju lite tid på mig att greja klart. Samtidigt är jag något nervös, jeez, jag börjar ju skolan på måndag!! Vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Skönt att F följer med mig upp iallafall, och så åker han hem på söndag med sista färjan, så jag har sällskap första natten. Så får jag ta resten som det kommer.
Fick sällskap idag på dagen av M, fick en skiva med låtar som skulle påminna om honom sa han. Lyssnar på den nu, gråter och skrattar om vartannat. Jag älskar dig. Har saknat dig så överjävligt, och nu flyttar jag igen..
Igår kväll var J över en stund. Har saknat dig också, jisses vad längesen det känns sen vi skrattade så som vi gjorde igår. Det var härligt, behövde verkligen det :)
Snart kommer min hun hem! Vi trodde det var sista gången vi sågs förra helgen, eftersom det var meningen att jag skulle åka redan imorse. Men, nu hinner vi ses en gång till :) Och säga hej då på riktigt, och så ska hon få skivan med alla bilder från våra sommaräventyr..
Har varit och käkat med syster idag, blev pizza, yum. Vi kommer sällan särskilt bra överens, men det var skönt att ha lite tid tillsammans med min älskade lillasyster.

Mah, det blev en massa saknad det här. Och kommer fortsätta bli det tyvärr. Men det är bara att se fram emot äventyret :D Förhoppningsvis kommer de flesta saknade att hälsa på mig uppe i 'min nya stad' i framtiden.
Börjar bli dags att packa ihop datorn nu, har massor att göra ikväll. Och en snabb sväng via stan och vinka av mina sötnosar måste jag ju. Svårast blir att lämna grisen igen. Mitt lurviga odjur.

Jaja, nu blir det att åka hem till röran och försöka få resten packat innan det blir dags att lasta bilen. Uppdaterar när jag installerat mig lite i nya lägenheten, är meningen att det ska finnas internet där så jag kör på det.
Talk to ya later :)

-Dom säger att blod är tjockare än vatten, men i mina ögon är du död. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0