Hej mitt Vinterland!

Jag kan bara inte låta bli att säga, att vi har MASSOR med snö!! När jag slog upp ögonen runt 11tiden imorse (idag) och tittade ut, var det alldeles vitt på marken, och stooora, vita flingor dalade till marken. Och det snöar fortfarande, 12 timmar senare!! Imorgon blir det jag som tar med kameran ut och dokumenterar underverket, för det gör mig så glad :) Jag har alltid avskytt vintern pga allt regn, slask och kyla, men om vintern här uppe kommer vara såhär vit, då protesterar jag inte mer! Ville bara uppdatera er på den fronten, så ni kan känna er mobbade på Åland i regnet ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Godnatt! hoppas du sover gott :D

2008-11-15 @ 23:52:56
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: katarina

vi i uppsala känner oss också mobbade.man jag tror att snön kommer söder ut snart.

2008-11-16 @ 01:58:37
Postat av: Katja

Som det ser ut nu, så bor jag kvar här i Uppsala och flyttar inte hem riktigt än. Men jag såg på både Ålandstidningen och Nyan att det är MASSOR som söker lägenhet inne i stan, så du borde nog inte få problem att hitta någon annan. Här snöade det liiite lite i torsdags, men nu är det bara kallt som fan och bart :( Hoppas du har det bra!

2008-11-17 @ 19:51:35
URL: http://flas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0