My heart's wideopen

Anna: Det internship jag har fått varar till sista juni, huvudsaken är att jag får ihop åtminstone 7 veckor, och än så länge är det ju lite marginal för det.. Men vi får se vad som händer!

Jaa, vad ska man säga? Efter mitt lilla utbrott i torsdags bokade jag en tågbiljett. Sedan tvättade jag massor till halv två på natten, packade och sov några timmar innan det var dags att dra sig till Rosa. Min mor förstod tydligen hur olycklig jag var, för hon steg t.o.m upp och körde mig till terminalen.. Tog många timmars resande som vanligt med bussar och tåg, sedan var jag äntligen framme!! Hemma i min älskade lilla stad :) (Fast ärligt talat gillar jag nog Mariehamn också, åtminstone nu när det har varit lite mysigare väder och sol:)

När jag kom innanför dörren bytte jag kläder lite snabbt eftersom man blir så äcklig av att resa, sedan drog jag till hemköp för att fylla kylen liiiite iallafall. Efter det lade jag mig platt på sängen ett tag, glad att vara hemma igen :)

Kvällen blev galen. Vet inte vad annat man ska säga om det :) Vi förfestade hos Andrea (som var kvällens pimp) och det var roligt. Pojkarna drack öl och whiskey, jag och Andrea shottade upp en flaska Leijona som jag hade med upp. Något runda under fötterna trallade vi vidare till Kåren, vilket var galet galet galet! Träffade lite otippat folk, som jag hade räknat med att inte se igen, så det var roligt! När Kåren stängde gick vi till 12:an för efterfest, men vid det laget behövde inte jag mer alkohol i blodet, och bra var det för där börjar minnet svika lite.. Har en känsla av att Andrea har ett gäng störda bilder, så jag väntar på att få dem :p Så man kan skämmas igen. Haha.. Jag vet inte ens vad klockan var när vi gick hem, men vi var några stycken som skulle till samma hus så man hade sällskap iallafall. Fast å andra sidan hade jag haft sällskap i vilket fall :)

Så mycket mer har inte hänt. Vaknade vid 9 imorse och mådde som jag förtjänade, så jag sparkade ut mitt sällskap (förlåt) för att jag skulle få må dåligt ifred :p Och det har jag gjort, haft världens krappis hela dagen. Nu har jag just petat i mig lite spaghetti och duschat, så jag börjar känna mig lite mänsklig igen. Kvällen kommer spenderas i sängen fortsättningsvis, har ingen ork till något annat än att slöglo på tv. Känns som en lagom lördagskväll :)

Har för övrigt ett nytt favoritband för tillfället - Lady Antebellum. Såå bra, vet inte varför jag inte hört dem förut. Har aldrig gillat countryish musik, men det här är riktigt bra :) Me love. Speciellt låten Love don't live here anymore. Whoa!

Nu ska jag dra på mig min pyjamas och mysa ner mig under täcket igen. Hade några tankar på en prommis, men som sagt finns ingen ork till det. Och jag har så fruktansvärt ont i nacken och axlarna att jag inte vill röra mig alltför mycket. Kommer förmodligen från allt släpande av väskorna igår.. Pippiaj. Borde nog seriöst införskaffa en mikrovetekudde åt mig själv.

Annars så känns livet otroligt bra just nu. Tänker inte spendera tid att tänka på att jag så småningom måste åka härifrån igen.. Jag är lycklig, och det vill jag fortsätta vara, även om det bara gäller en stund.

<3

Kommentarer
Postat av: Cina

tack för kommentaren..

verkar dröja hemskt med visumet.. inge kul

kramar om

2009-04-27 @ 18:37:14
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0