Replacing this pain with something numb

Jeje. I saw it coming. Det spelade visst inte så stor roll som jag trodde. Har varit ett jävligt jobbigt dygn, men jag överlever, det gör jag alltid. Tog en prommis via hamnen ikväll, efter en halvtimme och fyra cigg hade jag trasslat in min hjärna så otroligt att jag gick hem igen. Min kost består idag av cola, godis och cigg. Något annat orkar jag inte med.. Men, i helgen ska jag ta tag i livet igen. Ska försöka komma mig ut till Godby en sväng och måda hamburgare :)

Annars händer inte mycket. Hämtade ut mina biljetter idag, och det kändes mer som en lättnad än något annat. Jag har ingen större lust att åka ner mot ön igen, men samtidigt vill jag inte längre stanna här heller. Jag börjar få slut på ställen att fly till.. Så det blir väl mormor och morfar i helgen. Nu tycker jag det börjar bli dags för ett visum så jag får komma mig iväg från norden. Saknar min andra familj.

Nu ska jag återgå till hockeyn och godiset, kommer som sagt till Mariehamn imorgon kväll så det är bara att ringa/messa för lite umgänge.

....

Kommentarer
Postat av: dea

Håll ut! Det blir bättre ^^ <3

2009-04-29 @ 22:22:36
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0