Where do we go from here

Måndag måndag måndag. En vanlig, trist och grå måndag. Å andra sidan känns det mesta trist efter helgen, haha. Även om jag kommer att få stå till svars för bilderna i princip resten av mitt liv, hahaha. Nåja, jag kan bjuda på det. Vad vore livet om man inte kunde göra bort sig lite emellanåt..

Igår fick jag säga hej då åt Andrea, igen. Trist som tusan, men snart ses vi igen :) Det är iallafall vad jag inbillar mig, haha. Kvällen spenderades framför tv:n, fick lite mysigt sällskap också. Sov otroligt lite under natten, så när jag blev ensam imorse sträckte jag ut mig tvärs över sängen och lyckades somna strax efter 11. Vid två vaknade jag till liv igen, slappade ett tag innan det blev dusch och sedan en tripp på stan. Införskaffade linsvätska (är dags när man redan petat i linserna och använt slut på den man har..) och även nr 38-42 av mina älskade Isfolket :) Så nu har jag lite att läsa igen! Misstänker att jag måste köpa de sista innan jag åker härifrån, för nu börjar det bli så spännande! Jaja, jag är på min fjärde omgång så jag vet ju mer eller mindre vad som händer, men iallafall :) Så, det är vad jag ska göra ikväll. Ligga på sängen och läsa :D Funderar på en promenad runt hamnen lite eventuellt, men det ser lite regnsjukt ut ute så jag får se.

Nu har jag bokat resan ner mot ön igen. Och det gjorde tio gånger mer ont än förra gången. Blir på torsdag iallafall, så jag kommer till Mariehamn med sista Rosa kl 22. Ifall nu någon vill göra något med den infon.. Är ju valborg, så kanske man kan hitta på något bättre än att dra till huset och sova direkt. Även om jag förmodligen kommer känna för att göra just det..
Kommer bli såå tungt att åka härifrån denna gång. Jag vill verkligen inte. Vad ska hända då? Vad ska jag göra sedan? Jag vet ingenting. Jag har för mycket tankar, känslor och allt bara blir en enda röra.. Jag är trött på att gråta över saker jag inte kan göra något åt. Ifall det i slutändan inte spelar någon roll.. Men nu spelar det roll. Det betyder något. Jag vill bara så desperat komma fram till VAD det betyder. Den som lever får se..

Ska sluta vara så negativ nu.. Lite cola, godis och bok nr 38 så blir det bra :) Åtminstone fram till kl 21, för då kommer Cityakuten :) Men en prommis lockar verkligen.. Kanske kan ta det imorgon, med lite tur försvinner de fula, gråa molnen tills dess. Har inte tagit några foton alls av själva Övik, det enda jag har är partypics och foton av lägenheten. Fast det är så fint här. Måste komma mig ut med kameran innan torsdag iallafall :) Usch, torsdag.. :(

"Man måste våga ta risker å satsa stort ibland för att kunna vinna något" - Min lillasyster kan vara oerhört smart ibland. Tack :)

Hanging by a moment..
<3

But down the road the sun is shining
In every cloud there's a silver lining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0