There's only one thing to do

20 december –

Jag vet, förra inlägget är åt fan för långt. Sorry! Måsta bara få allting ur mig, hehe. Glömde för övrigt skriva att vi fick ett gäng vipbiljetter i fredags, till 5 olika klubbar i centrala Playa del Inglés. De är giltiga en månad och gäller för två gratis drinkar per klubb. Detta innebär att om jag kör barrunda en kväll ute så får jag åtminstone 10 gratis drinkar... Så kan ni ju själv räkna ut resten! Hehe. Sa jag att jag kan använda korten varje kväll under en månad?


Idag är det söndag och jag är trött. Någon sömn blev det inte inatt, så nu tvättar jag under mina lediga timmar för att försöka hålla mig vaken. Är lite omständigt att tvätta i handfat nämligen.. Försöker väl sova en timme eller två kanske, måste nog vila en stund iallafall. Men inte fyra timmar!


Annars har jag inte mycket nytt att berätta. Tänker försöka låta internet/bloggen vara några dagar. Inte för att jag uppdaterat så mycket tidigare heller, men bara så ni vet. Jobbar i ett sträck nu till lördag, så jag har ingen ork att byta kläder och gå till receptionen varje gång jag vill surfa lite. Allt är bra, jag har det bra och jobbet går bra. Det räcker väl?


Jag saknar min säng, min lägenhet och den tysta ensamheten. Men snaaart! Eller ja, först blir det lite livat hos A&R, men sedan får jag komma HEM :D Men ja, lite hemma är det ju hos dom också.. Anyhow. Jag saknar min säng mest, mina fluffiga, mjuka kuddar och mina stora, tjocka täcken. Och framförallt mitt kök. Jag längtar efter att få baka och laga mat igen!! Aaaaah. Två arbetsveckor kvar nu. Det är sinnessjukt. Och egentligen vill jag inte alls åka härifrån. Jag vill ha min säng och mitt kök här istället, så fantastiskt perfekt det skulle vara! Men då vill jag ha A&R här lite emellanåt också, då räcker faktiskt inte en vecka ;) Jaja. Nu lägger jag ner.


Skriver när jag skriver.

PUSS! <3


UPPDAT:
HAHA! Nu börjar detta bli rätt kul. Sitter här i receptionen i lugn och ro och knapprar med datorn, som jag brukar göra den här tiden. Fåtöljerna är precis bredvid fönstren utåt, som är enorma, istället för väggar. Det körde upp en bil som tutade, tänkte det var en taxi och ignorerade det, plötsligt hade jag han med öronen utanför glaset, vinkandes. HAHAHAHA. Kan ju säga att han varit LEDIG idag och alltså inte har nånting på hotellet att göra. Så for han igen. Fyfan vad roligt, hehe. Fast nästan tragiskt att han som räknade med att jag skulle sitta här, hehe..

Nu ska jag gå och lägga mig på riktigt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0