When I close my eyes, all I see is you

Ja, jag gör som alla andra, lite trist kan tänkas men vad fan..

GOD JUL!!!

Ringde mormor och morfar idag och önskade dem god jul, härligt att få prata med mormor! Operationen hade gått bra, hon ser bra och nu är jag glad :) Borde ha ringt imorn istället kan tyckas, men jag jobbar två hela jäkla dagar till innan jag går på ledigt. Detta med 7dagars pass börjar kännas lite tungt nu, hoho. Men det går!

Nu ska min dator dö i några dagar, kommer varken ha tid eller ork för den ändå. Så jag önskar alla en underbar jul, fira och ät lite julskinka för mig med!! Jag ska laga en egen sen om några veckor ;)

Två veckor kvar, jag vill INTE. INTE INTE INTE. Men ja. Livet går vidare, dags att hitta på något annat. Kanske kan söka praktik i restaurangen till mars?? Hehe.

Så kan jag ju meddela att jag fick god jul-pussar idag. SÅ DET SÅ. Visst, det var 'bara' kindpussar och han kan ju bortförklara det med att det är spansk sed, men vi vet båda bättre ;) Hehe. Så nu vet ni det. Och jag vill ännu mindre åka hem.

God jul, god natt och på återhörande!

PUSS!!

Kommentarer
Postat av: mamma

En riktigt GOD JUL till dej älskade ungen min. Jag saknar dej här. Många kramar och pussar!

2009-12-24 @ 07:17:55
Postat av: AÖ

GOD JUL PÅ DIG STUMPELUMPAN!

jag och rasmus har firat jul med mamma, janke och savanna. det gick bra. dessutom har jag kokat sjukt mycket knäck - stolt-



snart ses vi! puss

2009-12-24 @ 22:08:57
URL: http://destrozar.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

God Jul på dig, hoppas den var toppen :)

xoxo

2009-12-25 @ 19:18:01
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0