I'm better off without you

Yeah, onsdag idag. Varit hemma, min visdomstand tar kål på mig och jag ansåg inte att lektionerna vi skulle ha idag var riktigt värda att gå på. That's that. Har inte fått städat heller, så min hun får stå ut med skiten, haha. Nej men jag har fixat det värsta, har tvättid imorgon och ska dammsuga då också. Sedan ska hon nog klara att vara här några dagar :)

Har inte varit och tränat denna vecka, pga olika anledningar, vi börjar efter resan till jukkas istället. Dock har jag hållit mig från att äta godis, visst det är bara tre dagar, men det är tre dagar mer än vanligt! Har ätit frukt istället, våfflor och nu även lite nachochips :) Inte lika gott som Tostitos och Doritos, men det funkar. Även druckit lite cola men det är okej.

Vi har då alltså börjat med marknadsföring, som inte är det minsta intressant och kul. Kanske om vi bara haft Ingemar, då hade det nog varit okej, men njä.. Läraren vi har är ganska seg, så jag lyckas helt enkelt inte koncentrera mig och förstå vad han säger/menar. Jag tänker inte missa en enda lektion av det ändå, för även om jag inte fattat så har jag åtminstone hört det en gång, och kan fråga vänner efteråt vad han menar.

Min spritfria period kommer nog gå i stöpet redan denna helg, eftersom min älskade hun kommer imorgon och ska vara inneboende hela helgen :) Ska bli såå kul!! Har saknat henne som tusan, och efter vårt lilla samtal ikväll är jag ännu mer peppad att åka till Åland för vintercruisingen i mars! Har varit übernegativ till att åka ner sen jul/nyår, men nu känns det bättre igen. Tack vare min hun, vad kul vi ska ha!! Min älskade bejb.

Pratade i telefon med mor min i 20 minuter, vilket nog är rekord. Brukar ju inte funka så bra.. Men ja. Råkade försäga mig angående nya tattisarna, men det verkade vara lugnt. Däremot fick hon mig att sakna min gris så enormt mycket! Ska klia sönder den lilla lurven när jag kommer ner.. Så mycket ja hinner iallafall :)

Något annat vet jag inte nu. Min hun kommer som sagt imorn, det är allt som gäller just nu. Helgen blir som den blir, men roligt kommer vi ha i vilket fall!

Idioter finns det. Och puckon. Och folk som vägrar fatta. Men glad är jag, går med huvudet högt och hoppas att allt ska gå som jag vill i slutändan iallafall. Har underbara vänner (en hel del raringar i klassen också) och det är allt jag behöver. Tack för allting! Ibland är det skönt att bara veta att någon finns där, och det betyder mycket. Tack, ni som känner er träffade, ta åt er :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0