I can't take my eyes off of you

Idag var det en kvinna som kom in med hela sin familj och ville på vår BOEINGtur ut till fabriken. Plötsligt utbrister hon 'Oh my god, you have the most amazing eyes! Have they always been different colors?' HON MÄRKTE ATT JAG HAR ETT BLÅTT OCH ETT GRÖNT ÖGA!! Haha, där fick ni, alla som alltid säger att de är samma färg och inte alls två olika.. Moahahaha. För de som inte vet, så har jag blågröna ögon, men i det ena har jag mycket mer brunt så det är grönare än det andra vilket gör att jag har ett grönt och ett blått öga. Så det så. Och så ändrar de lite efter kläder, har jag blåa kläder blir de mer blåa och har jag gröna kläder så blir mina ögon mer gröna.. Men nu har jag åtminstone fått bekräftat från en helt utomstående att jag har synbart olika färg på ögonen ;)

Uppdatering kommer imorgon, onsdag, för jag är ledig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0