I was flying, now I'm crashing

UPPDAT: Detta ska tydligen lösas genom att PRATA. Så ikväll blir det terapeuter och familjen samlad osv osv. Eller ja, jag och Ally ska visst gå på bio medans. Jag tycker att karln ska ut, och stanna där. Men icket.. Fast det är ju inte upp till mig, det är Ruths val. Ni behöver dock inte oroa er, efter nattens rabalder så kommer nog inget mer att hända. Och jag åker ju på torsdag morgon i vilket fall, så det är inget att stressa upp sig för.. Jag är bara ledsen å barnens vägnar. Håller er uppdaterade om vad som händer!



Nej, jag kommer tyvärr inte ge er någon vettig uppdatering nu heller. Mest för att jag är trött, lyckades sova 20 minuter inatt, i en obekväm hotellsäng. Yep, vi hamnade på hotell inatt. Karln i huset började bli våldsam mot både Ruth och Sean, så vi flydde till ett hotell downtown, checkade in under falska namn och fick sällskap av några polisarbetskollegor till Ruth i rummet bredvid, för säkerhets skull. Hade så bråttom när vi skulle dra iväg, det var runt midnatt och jag hade just krupit under täcket när Ruth smög in och bad mig packa ihop vad jag behövde för en natt. Jag tömde min vanliga väska uppochner i en lite större väska, slängde ner ett par trosor, ett linne, tandborste och deo och sedan drog vi bakvägen. Fick inte ens några skor med mig, inte Sean heller, så vi måste ha varit en syn när vi stapplade in på hotellet.

Vi kom hem för cirka en timme sen, klockan är 9 på morgonen, AY är på jobb så allting är okej nu men för säkerhets skull har grannarna uppsikt över oss. Som ni kanske minns att jag sagt förut så bor det en hel hög med vuxna karlar i Kellys hus, så de ska turas om att hålla sig utomhus idag och hålla koll på vårt hus. Jag ska stanna hemma med barnen hela dagen, skulle egentligen varit och gjort massa kul, men pga detta vill jag inte lämna barnen ensamma plus att jag dragit på mig någon jävla ögoninflammation så jag knappt ser något på vänster öga ändå. Om några timmar kommer en låssmed och byter lås på alla dörrar, så nu ska jag försöka få lite sömn innan. Varit en händelserik natt igen, man kan fan inte få tråkigt när man har att göra med Ruth! Ni kanske tycker att jag verkar lite för lugn, men jag vet att grannarna finns utanför, Ruth skulle tala om för AY att han inte är välkommen här innan hon kommer hem, och då bara för att hämta sina grejer. Och jo, vi har några polisbilar som patrullerar området hela dagen, så de finns i närheten IFALL något skulle hända. I värsta fall har jag Ruths bilnycklar och drar iväg med barnen om det skulle behövas. Är fan drillad sen förra gången jag är här, jag vet precis vart jag ska köra där ingen hittar oss, vilka vägar jag ska ta och var jag kan stanna och ringa Ruth. Och om det inte går att ta sig ur huset är det hennes sovrum som gäller, låsa dörren, in i badrummet, låsa dörren och slutligen in i garderoben och låsa dörren. Där inne finns alltid en extra telefon så man kan ringa henne eller polisen.. Detta låter helt sjukt, men efter förra gången med hennes exman så känns det inte så farligt. Vi har allt skydd vi kan tänkas behöva, och bara låsen blir bytta behöver vi inte oroa oss det minsta. Ruth ska för övrigt skicka iväg barnen till sin ena moster i Oklahoma nu kommande dagar, jag tror det blir bäst så.

Sean sa i bilen inatt påväg till hotellet: 'Mom, it doesn't feel good to have two crazy dads chasing us' Gulleungar. Ni som inte vet något om förra gången jag var här förstår inte, men jag förklarar om ni vill veta. Jag blir bara så arg, jag önskade så att Ruth skulle hitta en bra och vettig karl som kunde ta hand om henne och barnen, de har varit med om tillräckligt. Så händer detta.. Suck. Nåja, allt är okej med mig, med oss, så oroa er inte. Uppdaterar när jag får orken tillbaka och eventuellt har sovit lite. Räknar ner tiden nu!

Kommentarer
Postat av: dea

va va va!? men herregud! Har jag misat något :S



Följde inte ally också med till hotellet?

Hoppas det inte händer någonting mer. Trist att det skulle bli sådär med dina sista dagar där :/



Kraaaaam!!

2009-07-21 @ 19:34:08
URL: http://deaaaa.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

U P P D A T E R A!

2009-08-05 @ 12:23:24
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0