I was wrong from the start, from the bottom of my heart, I apologize

Alright, jag lever fortfarande. Men knappt. Det har varit en otroligt tung dag med mycket tårar, men även massa kramar, skratt och lite presenter. T.o.m löften om jobb har uppenbarat sig, och en förfrågan om en date. Ja, på riktigt, en DATE.

Men det tar vi imorgon. Eller övermorgon. Eller om en vecka. För nu ska jag packa klart min lilla väska och sedan försöka få lite sömn. Imorgon drar jag till HAWAII!!

See ya when I see ya. Uppdaterar när har ork, lust och regnigt ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Cina

kramar om... vilket bus-liv du har för dig... kul att du trivts sååå bra.. kram

2009-07-10 @ 22:09:18
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: dea

oooooh! En date ^^ Du blev också jättefin i håret ska du veta!

Snart är det inte länge kvar till åland :)

2009-07-16 @ 21:37:20
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0