I need you more than you will ever know

Har ingen ork att skriva alltför mycket just nu, är fruktansvärt dålig pga allergi/astma/förkylning, så jag ska försöka ta igen uppdateringen sen när jag blivit friskare.

Det enda jag ville uppdatera er om är att jag spenderade gårdagen i Stockholm för ett besök på ambassaden. Det gick otroligt bra, fick visumet utfärdat och klartecken för USA. Så, jag åker tillbaka till mitt älskade Lynnwood nästa helg!! Kommer att stanna där till slutet av juli, så ifall någon känner att den vill hinna ses/umgås innan dess, är det bara att höra av sig.

Som sagt är jag rätt 'sjuk' för tillfället, orken finns inte riktigt. Men det blir nog bättre så småningom, och jag har en hel del jag ska försöka hinna med innan jag åker. Träffa de flesta av mina vänner och släkten till exempel.. Så jag måste helt enkelt bli bättre nu kommande dagar. Preparerar mig själv med diverse mediciner, så det ska nog gå bra.
Uppdaterar som sagt senare, nu vet ni det viktigaste.

Jag saknar dig.

Puss.

Kommentarer
Postat av: dea

krya på dig!!! dumma våren säger jag bara :( men det blir kanske bättre i lynnwood ^^ kramis

2009-05-09 @ 18:34:57
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0