I want you so much that it hurts

Alltså, uppdatering väntar fortarande, jag vet. Men jag måste bara skriva detta innan jag glömmer hur jävla roligt det är! Har varit ledig idag (onsdag) och har ledigt imorgon också. Satt mååånga timmar i köket och pratade med Ruth och AY, som försöker allt för att jag ska stanna. Som sagt har Ruths syster redan fixat så att jag kan få jobb/praktik i Texas på ett av deras hotell, och de försöker locka med allt de kan för att jag ska ta jobbet direkt och bli kvar i landet, mest för barnens skull. De berättade bland annat att de aldrig sett Sean 'bry sig om' någon annan än familjen tidigare, men att han grät när de fick veta att jag skulle komma på lördagen istället för fredagen. Han hade t.o.m satt sig i bilen på fredagskvällen, redo för att hämta mig! De som kände mig redan under mitt första år här, vet att det var Ally jag kom nära, och att Sean var så blyg att vi klarade att fungera tillsammans, men det var inte som om vi pratade särskilt mycket eller så.. Tydligen var jag viktigare för honom än jag själv har förstått, och jag satt och grät medans de pratade om hur viktig jag är för barnen, och hur de märkt det på barnen sedan de visste att jag skulle komma och hur de har varit nu när jag är här. Min älskade lilla andra familj!! Jag har ett band till dessa människor som få personer kan förstå, och jag kan inte förklara det mer än att jag älskar dem. På alla sätt som det är möjligt att älska någon du inte har blodsband till.

Men det var inte det som var det roliga. AY drack lite whiskey under tiden vi snackade, och vi började prata om sprit. Plötsligt utmanar han mig och Ruth, vi skulle dela på en flaska vodka och han skulle ensam dricka en flaska Bacardi 151. Så skulle vi se vem som blev fullast, för han hävdade stenhårt att han skulle äga oss 'little women'. Kan säga att jag hann dricka två shottar och en grogg, Ruth fick väl ner tre groggar (men hon började innan mig) och plötsligt halsar AY ur sin flaska en stund innan han försvinner till badrummet. När han kom ut, snubblade han uppför trappan och försvann. Ruth och jag drack ur våra groggar, hällde vodkan i en annan flaska och fyllde med vatten, eftersom vi tänkte fuska :p Men det hade inte behövts. När vi gick upp för att checka till AY, låg han totalt utslagen i mitt och barnens (!!) badrum, hahahahah!!! Såå packad. Fy fan vad roligt!! Ungarna sover, så det går ingen nöd på dem, men AY var så jävla kaxig och skulle absolut 'vinna' över oss kvinnfolk :p Så går han själv och däckar på badrumsgolvet.. Hehe. Ruth fick in honom i deras sovrum efter många om och men, och vi ansåg tävlingen vara avgjord. Vi vann totalt ;) Bestämde att det blir ny tävling i Las Vegas sen, för nu är det bestämt att vi ska åka någon helg nu så småningom :) Tusan, jag var så försiktig och lugn hela första året här, då jag hade ansvaret för barnen. Nu är jag en VUXEN gäst, och det är såå mycket roligare att umgås med Ruth nu! Och AY förstås, men han fanns ju inte med förut.

Så, det var allt jag ville säga nu. Ska till banken imorn och öppna konto igen, sedan blir det Northgate Mall för att inhandla jeans. Har som sagt druckit litegrann, så det är nog lika bra att sova direkt.

Saknar er allihop. Men, ju mer jag tänker på saken, ju mer inser jag att jag nog hör hemma här.. Inte nödvändigtvis i familjen, eller ens Lynnwood, (jag är trots allt vuxen och vill ha mitt eget liv) men detta land.. Ja. Vad har jag i Norden att göra, när jag känner mig mer hemma i staterna? Alla har väl sina egna åsikter om saker, och känn er fria att komma med dem, men jag VET att jag nog förr eller senare kommer att hamna här, för längre tid än någon månad åt gången. Så är det nog bara..

Natti, <3

Kommentarer
Postat av: AÖ

haha, va roligt! have fun baby! (tittade på lägenheten idag igen, får egentligen flytta in redan på måndag men vi väntar nog lite med det)

saknar dig! puss

2009-05-21 @ 22:01:35
Postat av: Cina

om du en dag flyttar.. har jag ju plötsligt anledning att komma över på besök... och jag som länge längtat till Usa.. var på väg faktiskt en gång.. med en kärlek som var i usa på jobb.. detta var just innan 11.e september och jag hade väl då aldrig kommit hem.. var ju svårt att flyga i den vevan.. glad att du trivs... kramis

2009-05-22 @ 22:56:16
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: Anna

Wild times hon! hehe, gött å höra att du har de bra!! Njut av värmen för mig med,

kramar

2009-05-23 @ 01:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0