Lynnwood i mitt <3

Då ligger jag här i min säng, på andra sidan jorden. Ja, jag kallar det min säng, för det är samma säng, i samma rum, där jag levde ett år :) Förutom att de har inrett med nya grejer och jag har egen digitalbox till den nya tv:n..

Alla flyg var det strul med, så jag var inte i Seattle förrän vid 22tiden, istället för 18.30. Men det gjorde inget. Har kramats med barnen, dealat med Sean att vi ska se till att den andra tar sin astmamedicin och borstar tänderna varje morgon och kväll (nej, jag har faktiskt inga problem med tandborstning :p) och Ally har bara studsat runt fastsatt i min ena arm. De har sååå mycket att berätta, men jag orkar faktiskt inte ikväll, min hjärna fungerar inte.

Dock har jag spenderat någon timme nu med Ruth och hennes man AY, som är en otroooligt trevlig och kul snubbe. Var lite orolig över att jag skulle behöva ta ett snack med Ruth.. :) Vi har druckit martini (precis vad man behöver när man knappt ätit på flera dagar, haha), fick veta att Ruth redan bokat och betalat flygbiljetterna till Hawaii (inklusive min) och så bestämde de även att vi 'bara MÅSTE' till Las Vegas och festa nu någon helg eftersom jag faktiskt är 21 nu, haha. Hon hade tatuerat sig där senast de var dit, och tyckte definitivt att jag skulle passa på att göra något där jag med :) Så vi får se, har ju en hel del grejer jag vill ha, så kanske det blir att jag gör något nu iallafall, fast jag tänkte vänta till hösten.

Mer uppdatering kommer, klockan är nästan 2 på natten och jag har inte sovit på 3 dygn. Det i kombination med martinis gör att jag inte orkar hålla ögonen öppna många minuter till.

Skriver imorgon!!
Saknar er.
<3

Kommentarer
Postat av: AÖ

åh, det låter skitbra! jag är sjukt avundsjuk men det är sak samma. ta hand om dig och ha så himla roligt!

2009-05-17 @ 13:47:48
URL: http://destrozar.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Kul att höra att det mesta är sig likt :) Vi ses om tre veckor :)

xoxo

2009-05-17 @ 14:51:14
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: dea

ååh! hoppas det blir asbra allting och att praktiken blir lärorik :) saknar! kraam

2009-05-17 @ 17:46:33
URL: http://deaaaa.blogg.se/
Postat av: Cina

önskar dig allt gått over there...

man kan inte fatta hur långt bort du är..

och som föregående talare så önskar jag dig en bra praktik såklart...

2009-05-17 @ 21:53:52
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0