Some things will never change

Ja, jag vet att ni förväntar er uppdatering.. Men seriöst, jag har sådan fruktansvärd jetlag att jag inte orkaaaar!! Det kommer förr eller senare, är ledig på onsdag så då ska jag sova ut. Sedan blir det en ordentlig uppdatering :) Jag kommer i vilket fall vilja skriva ner allt för min egen skull, så det kommer det kommer..

Det enda jag kan säga just nu, är att jag haft min första praktikdag. Det gick jättebra, fast jag hängde mest bara med och kikade på vad Donna och Ryan gjorde, eftersom min hjärna känns som potatismos och jag helt enkelt inte kan koncentrera mig ordentligt hur jag än försöker. Men, de har förståelse för min jetlag, och de tycker bara det är bra att jag åtminstone är där och lär mig lite, så jag verkligen kan komma igång sen när jag börjar 'på riktigt' på fredag. Är nämligen bara training nu de första två dagarna. Jag kommer nog verkligen att trivas på Future of Flight, ser fram emot sommaren! Det är ett härligt gäng som jobbar där, Ryan är söt (haha) och allting är lite casual och galet, precis som tidigare jobb jag har haft :) Det är inga konstiga regler och personalen kan ha roligt ihop. Great!!

Utöver detta är det en hel del på gång, bland annat ska jag få ledigt för att följa med Ruth till Alaska i slutet av juni, eftersom det inte blev av förra gången jag var här. Ser verkligen fram emot det! Och självklart Hawaii-resan i juli, kommer bli awesome. Ruth har även pratat med sin ena syster i San Antonio (Texas) och de har lovat mig jobb/praktik på ett av deras Marriotthotell i vinter :) Jag vet ju inte hur tusan jag ska ha råd med det.. Men ja. Det blir höstens problem!! I vilket fall har jag praktikplats i Texas, om jag känner för det :) Kommer bli tufft om jag 'måste' tacka nej till det.. Måste ta reda på vad de säger om visum och sånt isåfall. Så ja, mycket att tänka på igen nu, men denna gång är det ju bara bra saker!

Har jag för övrigt sagt att jag har fått 'ta över' AYs (mannens) bil medans jag är här? En Corolla årsmodell 2009 :p Har aldrig kört något så nytt förut.. Sweet!! Hade glömt hur najs det är med automat och servo :)

Nu ska jag slänga över mina kläder från tvättmaskinen till torkisen, borsta tänderna och sen krypa ner under täcket och se säsongsfinalen av One Tree Hill. Gosh vad jag har saknat dessa kanaler!!! Efter det blir det att sova, är totalt slut. Slocknade när jag kom hem från praktiken vid halv fem idag, sedan steg jag upp vid sju för att äta middag med familjen. Fick inte ens hjälpa Ruth att duka av, hon skickade mig i säng istället.. :) Eller ja, jag gick och duschade och tvättade. Men NU blir det att göra mig klar för natten, en ny praktikdag imorgon, kommer bli super!

Saknar er allihop, men ni ska veta att livet här är underbart :)
<3

Kommentarer
Postat av: AÖ

darling, va bra att du har det bra!

du är saknad, men passa på att njuta riktigt ordentligt nu!

2009-05-19 @ 10:04:56
URL: http://destrozar.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Passa på att ta alla chanser då får, de kanske aldrig dyker upp igen.

Hört några nyheter om din gamle granne än förresten, eller är han fortfarande utomlands?

xoxo

2009-05-19 @ 17:23:04
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0