Don't deny me, call me back, I'm so alone

Röyksopp feat. Robyn - The girl and the robot går på repeat hos mig nuförtiden. Så fruktansvärt bra.

Det har gått ganska bra. Inte helt perfekt, och inte alldeles bra, men helt okej. Nu känner jag mig.. Tom. Igen. Kanske det helt enkelt är jag som inte passar in i min 'familj'/släkt? Och om man inte passar in i sin egen familj, var hör man hemma då? Jag kanske inte ska få höra hemma någonstans. Kanske det bara är meningen att det ska vara jag. Så ensamt det känns..

Det är allt. Nu kryper jag under täcket och återkommer när jag orkar andas igen.

Gonatt.

Btw, fick paket av allra finaste Anna i fredags, och det gjorde mig enormt glad. Hade tänkt skriva mer om det, men orkar inte. Det var otroligt uppskattat iallafall, och nu behöver jag verkligen den fina lilla påsen med Jelly Beans.

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ja nu är jag riktigt spänd på vad han kommer ha lärt sig till jul ;)



Du är värd varenda liten böna!

2009-10-25 @ 19:32:42
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0