I promised myself not to go down this road again..

Inlägg 100. Coolt. Tänkte att jag skulle fira det genom att få till något riktigt kul/bra/kreativt, men det blir nog tyvärr inte så.. Haha. Jag har helt enkelt inte orken till det.

Så, idag skulle vi ha jobbat med vårt projekt. Men stackars Andrea har blivit svinsjuk (någon som märkte hur bra jag fick till det? ;) Så vi fick dissa det. Nej alltså hon är bara väldigt förkyld. Hoppas vi! Vi tog därför ledig dag idag, och jobbar hårt imorgon och allra hårdast på fredag istället.

Inatt var jag vaken till kl 5 ungefär, mitt knä bara jävlades så jag försökte med båda knäskydden (fast INTE samtidigt!), men det gjorde bara mer ont. Sedan rotade jag igenom min sjukhuslåda i jakt på bandage, och hittade ett gammalt längst ner. Efter att ha lindat om benet typ fem gånger gav jag upp. Antingen var det så löst att det inte gav något stöd, eller så var det så hårt att det pirrade i tårna. Kuuul. Så till slut fick jag offra en av mina huvudkuddar till 'knäkudde', dvs jag petade den mellan knäna och vaderna så hela alltihop fick lite stöd. Då somnade jag efter ett tag. JAG ÄR LESS. Suck.

Halv 8 ungefär (?) vaknade jag imorse av ett mess. Det var söta Andrea som informerade om sin situation, och jag blev riktigt glad då det innebar att jag fick fortsätta sova :) Inte så kul att hon är sjuk förstås.. Det sämsta var bara att jag hade världens bästa dröm just då jag vaknade, jag var nämligen med vampyr-Eric!! Ååååh, vilken fantastisk dröm! Och jag som inte ens gillar Alex Skarsgård.. Haha. Det var det där True Blood-beroendet ja ...
Somnade om hursom, efter att ha tvinnat en timme igen pga knät, vad annars. Hoppades jag skulle få återgå till mina vampyrer, men icket. Istället föll jag ännu längre ner i 'det'-träsket och drömde om 'honom' flera timmar. Fan alltså. Det var så fint, så bra, så verkligt. Så vaknade jag igen. Denna gång var jag riktigt förbannad, men inte för att jag vaknat utan för att mitt undermedvetna tagit mig 'dit' igen. Suck. Jag vill ju inte ha honom. Jag BORDE inte vilja ha honom. Men det gör jag. Jag vill jag vill jag vill!! Fan.

Resten av dagen har spenderats i min fåtölj. Var en sväng på stan, försökte pricka av några to-do-saker från min lista, fick inköpt linsvätska och hydrocortison iallafall. Det var mycket bra. Lämnade samtidigt in ett gäng gamla mediciner jag rensat ur min medicinlåda, och köpte ett Rosa Band. Har tänkt göra det hur länge som helst, men inte blivit av. Men NU har jag ett! :) Var även via HM för att jag måste ha ett par nya svarta byxor till praktiken, av den dumma anledningen att de svarta jag hade på FoF har försvunnit spårlöst. Men, jag hade varmt och var trött så jag orkade inte prova några.. Får bli nytt försök en annan dag, hittade iallafall ett par vettiga som var rätt billiga. Till sist drog jag via Subway och köpte en macka och sedan in på Hemköp innan jag traskade hem igen. Jo, jag köpte ju en bok också, en pocket på engelska. Har längtat efter något att läsa nu hur länge som helst, och efter en liten (LITEN) vinst på en internetsida så kände jag att jag hade råd med nånting nytt att läsa :) Kommer ju vara guld värt också om jag lyckas hålla några sidor i slutet till flygresan nästa helg. Fast det tror jag inte, jag slukar böcker, speciellt de som är på engelska. Så jag får väl köpa något nytt till dess.. :)

Jeje. Det var mitt meningslösa svammel för idag. Nu ska jag hälla upp ett glas fanta och äta lite tomater med örtsalt på. Yumm. Sen blir det nog att påbörja boken, så kanske jag kan somna lugnt och SOVA lugnt. Är trött på drömmar. När började jag drömma såhär mycket? Är det inte om skitstöveln så jag vaknar gråtandes, är det om 'honom' vilket förstör min värld lite det med. Fast på ett annat sätt. GAH. I need to get away.

Vill tillägga att jag mår lite bättre nu. Känner mig totalisolerad, men det är mitt eget val, och jag behöver det. Jag känner att det ger mig så mycket nu, att jag är totalt ensam och får sova så mycket. Vila ut ordentligt, tänka de tankar jag vill tänka och slippa springa runt massa folk när jag inte har lust eller ork till det. Kanske jag kan återgå till mitt glada, sprudlande och skrattande jag nästa vecka, när jag rensat ut allt negativt ur kroppen. Sista klassfesten är ju på fredag, då firar vi Halloween, och jag funderar på att ha nykter helg (igen!) och helt enkelt bara gå dit en stund och kramas med mina klassisar. Tror alkohol kan förstöra det jag försöker bygga upp, så då är det lika bra att vänta med det tills jag är redo igen. That's it.

Natti natt, jag lovar att försöka bättre mig och skriva gladare inlägg.
<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Grattis till det hundrade inlägget. Jag har läst alla :)

Puss på dig

2009-10-22 @ 10:42:42
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Tyckte du var värd lite uppmuntran :) Men nu måste du lova att fortsätta uppdatera bloggen.

xoxo

2009-10-23 @ 19:33:42
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: dea

Jo, jag ska hålla koll på dem ^^ och du får hålla koll på din knöl ;P hehe

2009-10-24 @ 21:59:16
URL: http://deaaaa.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Du kan vara lugn, det är bara de vanliga smakerna i :)

<3 <3 <3

2009-10-25 @ 00:01:15
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0