You know I'd come for you

Uppdat:

Varit till farbror doktorn. Har en fet inflammation i nacken som inberäknar öra och tonsiller. Inte så jäkla konstigt att jag varit så slut att jag bara vill sova. Finns ingen ork till något överhuvudtaget. Behöver INTE ta bort knölen i nacken, den ska försvinna av sig självt, däremot lär jag behöva ta bort tonsillerna istället, men det får bli i framtiden. Har varken råd, tid eller ork att göra det just nu. Huvudsaken är att jag kan sova gott på nätterna igen, utan att oroa mig över vad knölen kan vara. Inflammationer är jag ju van med, dels för astman (halsen) och dels lederna, inget nytt där inte.. Värktablettskur 10 dagar, förhoppningsvis gör det susen.

En roligare grej; JAG OCH ANDREA DRAR TILL GRAN CANARIA PÅ PRAKTIK!! Wohoo! Hade nästan gett upp hoppet lite, och såg framför mig hur jag skulle måsta spendera vintern i receptionen på Hotell Pommern eller Savoy. Men nu slipper jag det ;) Andrea har fixat, så nu är det upp till mig att göra det så bra som möjligt. Ska bli så jäkla kul, ska vara på ett hotell där vi får vara med i entertainment-gruppen, dvs fixa lekar, vara med i shower, underhålla barn osv. Kommer nog bli skitbra! Ju mer jag tänker på det, ju mer pepp blir jag, om det är något jag saknar så är det att ha med barn att göra. Saknar tex 'mina' barn nere på ön grymt mycket, de har alla blivit så stora nu och det dröjer inte länge innan ingen av dem behöver mig som barnvakt mer.. :( Så nu blir det dags att få dra fram den sidan igen litegrann, vi ska rocka stenhårt!! Och vem klagar över att få vara i lite varmare klimat över vintern? Största plusset är att jag slipper fundera över varesig min födelsedag, jul eller nyår. I år slipper jag bry mig! Underbart :D

Ja. Det var det. Kom hem från läkaren idag och åt första värktabletten, sedan slocknade jag. Skulle inte sova så länge, men var totalt utslagen i flera timmar. Skönt att åtminstone förstå VARFÖR jag är så trött nu, med inflammation i kroppen och allt. Ska sova bort hela helgen har jag tänkt, det behövs tusan..

NU ska jag krypa tillbaka i fåtöljen och undvika att tänka på någonting ett tag. För jag är trött.


Favvogänget

Detta är favoritbilden från kryssningen. Mina finaste <3


Kommentarer
Postat av: AÖ

okejokejOKEJ! jag och Rasmus vill komma ner och hälsa på. vilket hotell? vilka datumar? vavava? Dags att börja spara pengar!

2009-10-01 @ 23:17:40
URL: http://destrozar.blogg.se/
Postat av: cherstin

skönt att du fått veta hur det står till! (och att ta bort tonsillerna är inte så farligt)

2009-10-02 @ 02:59:12
URL: http://bovington.blogspot.com
Postat av: AnnaWK

Du är så fin såååå!

xoxo

2009-10-05 @ 11:14:16
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0