When it's cold outside..

Sitter och lyssnar på Rascal Flatts - My Wish och låter tårarna strömma. Finns så mycket känslor i mig just nu som jag inte kan lägga någonstans, eller har någon att prata med om. Önskar Derek, nattvakten, skulle jobba inatt, så kunde jag prata av mig mååånga timmar.. Men men. Ska ut med två amerikaner för några drinkar, det känns nog bättre sen.

Det finns två personer som uteslutande har peppat mest och varit absolut guld värda av olika anledningar under senaste veckorna, och det är AnnaWk och Elin. Ni ska veta att det har betytt grymt mycket, ni har båda på olika sätt hjälpt mig igenom de allra bästa och även de sämre stunderna, och ni ska ha ett enormt tack. TACK, för att ni finns, hejjar på och lyssnar. <3

Det är allt för idag.


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Du är då för söt!

Lots of love <3

2010-04-21 @ 12:27:49
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Elin

Det viktiga var att du tog steget! Sedan stod vi bakom din rygg och höll i dig för att du skulle ta hela steget ut!

Du är underbar och förtjänar bara det bästa!



Kärlek till dig min vän <3

2010-04-22 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0