I'd find a million ways to make you smile

Hahahaha, förlåt men, när jag fick frågan om detta handlar om Connor så måste jag skratta. Okej, jag älskar Connor, men inte så mycket ;) Nej, han heter Damien, det enda med honom som skvallrar om att han faktiskt är irländsk, förutom hans gröna ögon.. Och nej syster, du hittar honom INTE på facebook!

Det är allt jag ville säga. Spenderat dagen i sängen, ingen lust att göra något. Skönt att få gå på jobb imorn.. Få känna sig lite normal igen. För det här börjar kännas jobbigt..

Jag är bara så obeskrivligt trött.

<3

Kommentarer
Postat av: dea

Det är bara kämpa på :) kram kram

2010-12-09 @ 08:52:18
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0