Stop the world from spinning, I wanna get off

Ja, julen blir ett kapitel för sig, när jag har ork. Jag lyckades iallafall ta mig till och från den mindre ön utan mer än några små förseningar.

Nu ligger jag under täcket i min säng i Galway igen, med 39 graders feber och en kropp utav cement. Hjärnan är full av ludd och min mage tillåter mig inte äta annat än drickjoggis, banan och isglass. Underbart. Till på det stuffar jag mig med alla mediciner jag har.

Imorgon måste jag jobba. Orla tog mitt pass idag men imorgon är det bara vi två = jag måste jobba ena passet. Så går det när chefen gifter sig och Derek är hans brother-in-law, och alla backup-personer är upptagna. Med en jävla massa värktabletter så ska det väl gå på något sätt, om det är riktigt skit så struntar Derek i efterfesterna på torsdag och tar mitt kvällspass då också. Jag har varit mycket småkrasslig senaste månaderna, men jag kan inte minnas senaste gången jag varit såhär jävla dålig. Orkar knappt släpa mig till badrummet som det är nu. Som tur är har jag fina människor i mitt liv som fixade bananerna, joggisen och isglassarna, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Och underbara Orla förstås, som jobbar istället för mig på sin lediga dag.

Nu ska jag äta en till glass och se andra avsnittet av Californication (season 4) och sedan sova. Igen. Så håller vi alla fingrar och tår att jag lyckas krypa till duschen och ner på jobb imorgon. För jag har verkligen inget val..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0