Tell them all I know now

Inte har jag fått sova något idag, tror jag lyckades dåsa bort en timme eller två. Och inte mådde jag bättre efter att Ronan varit söt och hämtat en pizza åt mig som jag bara lyckades äta hälften av. Inte ens en lååång varmdusch hjälpte, kunde inte ens förmå mig att vara glad över att vi äntligen fick en ny apparat (vi har elektrisk dusch) till duschen imorse.

Imorgon drar jag till Dublin över dagen igen, ska spendera hela dagen åt shopping, självrannsakan osv. Behöver det något så otroligt just nu. Jag blir så arg på mig själv, hur många misstag ska man behöva göra innan man faktiskt lär sig?! Jag är så jävla trött på mig själv. Suck. Nå, en dag kanske jag har lärt mig min läxa.

Tills dess lyssnar jag på Shontelle - Impossible, på repeat.

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did, I did

And you were strong and I was not
My illusion, my mistake
I was careless, I forgot
I did

And now when all is done
There is nothing to say
You have gone and so effortlessly
You have won
You can go ahead tell them

Tell them all I know now
Shout it from the rooftops
Write it on the skyline
All we had is gone now

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible

Falling out of love is hard
Falling for betrayal is worst
Broken trust and broken hearts
I know, I know

Thinking all you need is there
Building faith on love is worst
Empty promises will wear
I know, I know

And now when all is gone
There is nothing to say
And if you're done with embarrassing me
On your own you can go ahead tell them

Tell them all I know now
Shout it from the rooftops
Write it on the skyline
All we had is gone now

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open
Tell them what I hoped would be
Impossible, impossible
Impossible, impossible
(Let me tell ya now)
Impossible, impossible
Impossible, impossible!
Ooh impossible (yeah yeah)

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did

Tell them all I know now (Hey)
Shout it from the rooftops (Shout it from the rooftops)
Write it on the skyline
All we had is gone now (Hey)

Tell them I was happy (Tell them I was happy)
And my heart is broken (And my heart is broken)
All my scars are open
Tell them what I hoped would be (Oh)
Impossible (Impossible), impossible (Impossible)
Impossible, impossible
(Let me tell ya now)
Impossible, impossible (Hey, let me tell ya now)
Impossible, impossible

I remember years ago
Someone told me I should take
Caution when it comes to love
I did...

Jag var åtminstone jävligt snygg igår, nästan i stil med min födelsedag. Kanske det är därför det blev så kaotiskt efter båda kvällarna? Lägger upp bildbevis på bilddagboken.

Natt.

Kommentarer
Postat av: Phine

Låten e skit bra:) o nu när ja kom på att du har blogg ska jag börja följa dig:)<3

2010-12-07 @ 18:19:19
URL: http://josephiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0