There's no knowing what the future holds

Okej, igår var min ursprungliga plan att spendera kvällen framför tvn i pyjamas med popcorn och cola, hamnade på att jobba morgonskiftet för chefen vilket innebar att mina 9 dagar blev 10 och därmed var jag slut.

Nu blev det inte så. Jag har mycket att säga, men inga ord. Detta kan ha varit något av det absolut bästa, eller absolut dummaste, jag har gjort sedan jag flyttade till Galway. Jag vet ingenting.

Efter att ha fått skjuts hem för en stund sedan (när var sista gången jag åkte BMW? typ högstadiet med någon glop innan jag själv hade körkort?) och nu tänker jag lägga mig ner och dö. Eller iallafall sova, för den varan blev det inget av inatt.

Jag kanske har mer att säga ikväll, bara jag överlever dagen.

<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

<3

2010-12-05 @ 17:16:15
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0