If I ever see you again

AAAAAAHH!!! Om det var lycka jag kände när jag fick praktiken på FoF och visste att jag skulle få åka tillbaka, så var det inget emot vad jag känner nu! Jag ska åka till Galway på praktik nu i mars!! AWESOME! Denna gång åker jag inte oförberedd, jag har fått riktiga utmaningar jag ska få jobba med och det blir RIKTIGT PÅ RIKTIGT och inte massa lall! Alltså ni fattar inte, jag svävar på små moln!

Natten var fruktansvärd, jag har inte sovit en blund för jag har saknat Morfar, slutade med att jag satt kl 5 imorse och dekorerade gravljusen jag ska ta med ner på lördag. Det var det enda som lugnade mig just då. Har legat och tyckt synd om mig själv halva dagen, så startade jag datorn, läste mailen och världen svängde runt ett varv. Jeez. Att något sånt kan ändra ens sinnelag så totalt! Morfar skulle vara stolt :)

Jag måste bara kopiera in hit ett eller två urdrag ur mailen jag fått, så nu förstår varför jag är så nöjd:

"Some duties would include reception work, giving out our brochures to promote the hostel around the city and as you have worked in entertainment, I could make you our “Entertainment and Fun Manager”. You could organise pub crawls, nights in, events in the hostel, quizzes, party nights etc. You would have a budget for this and we could pay your costs also."

"Excellent!! Thank you very much for your quick reply Emma, I am delighted you have chosen Snoozles Hostel and I very much look forward to having you work as my “Entertainment and Fun Manager” :) I can offer you 40 hour per week and I will also arrange for you to see some of Ireland by sending you on day tours – call it research!"

"Your first few days will be exploring Galway and the region and after we can get started on some great ideas you might have for Snoozles Hostel!"


Fattar ni nu? Är detta något ni skulle tacka nej till?! Aaaah, även jag förstår ju att det inte betyder att allt kommer att bli perfekt, självklart, men vilken fantastisk möjlighet! Och så PERFEKT för mig!! Lite annat än det andra hostlet som kunde erbjuda mig typ städning och frukostjobb, med möjlighet till receptionsjobb två dagar i veckan..

Nu är jag sprittig som fasen. Ska äntligen släpa mig till duschen, sen gå och handla och därefter storstäda. Jepp. För nu har jag något så grymt kul att se fram emot så ingenting kan få mitt humör att bli kasst, inte ens min trasiga handled eller saknaden efter Morfar. Detta är vad jag har väntat på, längtat efter, och jag vet att Morfar kommer följa min praktik och vara glad för att jag tog chansen.

MIHIHIHIHIHIHIHI!!


<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Heja Emma! Och du som INTE skulle till Irland ;) Fasen vad kul!! Grattis :D

xoxo

2010-02-16 @ 18:46:22
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Elin

Så jääääävla kul!!!!!!! Fan vilken möjlighet :) sen är du ju halvvägs till mig oxå så du borde komma o hälsa på mig hihi ;) ett stort jävla GRATTIS till dig!! :D

2010-02-17 @ 11:54:44
Postat av: Cina

grattis gumman.. kommer bli underbart det där.. gud vad glad jag blir för din skulle.. du ska se att det kommer bli bra.. och jag kommer tänka på dig hemifrån.. som så många andra.. kram och grattis...

2010-02-19 @ 20:42:36
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0