It is never too late... Right?

JAG HAR LAGT UPP LITE BILDER PÅ BDB NU!

Så nu har ni något att snoka igenom ;) Gran Canaria tar jag tag i en annan dag. Eventuellt inatt om (när) jag inte kan sova. Självklart finns det ju bättre och fler bilder på Facebook, som finaste klasskamraterna har lagt upp :) Så där finns ju en större samling. Nu har jag fått in mina iallafall, så ni får vara nöjda en stund!

Vaknade av ett god morgon-mess imorse, och jag måste säga att det känns rätt bra. Sånt är fint :) Not that it matters, men man ska väl ta tillvara på de glada stunderna.. Så det så.

På trasighetsskalan kan jag uppdatera med att jag nu börjar bli blå på hakan/under läppen, men det går omöjligt att få ett foto som visar det verkliga eländet, så ni får väl komma och glo på mig på stan om ni är nyfikna. Handen tål ingen tyngd på sig överhuvudtaget, så nu kör jag lindat några dagar och hoppas det är övergående. Bannar mig själv för att jag aldrig köpte ett handledsskydd till vänstra handleden, då jag har två till högra.. Får nog åtgärda det på Åland nästa vecka..

Nu ska jag tillbaka under täcket, ska inte dra ihop en novell idag. Måste bara tillägga att min syster är bäst <3 När jag blev orolig idag att jag skulle måsta ringa och påminna, hade jag ett kuvert väntandes på mig i postacket hemma :D Lovely! Puss på dig!

Och puss på er andra, nöj er med bilderna nu, inget mer gnäll ;)

<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du,va ska man säga om dina blåmärken men såg dina gröna linser iallafall...du såg nästan lite smårädd ut bredvid Dolph men de hade ja nog också gjort.Kram

2010-02-16 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0