It started with the perfect kiss then, we could feel the poison set in

Jag ska berätta om hur glad jag är, hur bra jag mår efter en underbar helg nere på ön och hur peppad jag är att ta tag i allting och satsa allt nu. Men inte idag. För hur nöjd jag än är (för första gången på över en månad) så har jag inte ett uns ork kvar i kroppen. Slocknade när jag kom hem efter skolan och sov flera timmar. När jag tvingade mig ur sängen var jag fortfarande så trött att jag mådde hysteriskt illa. DÅ är man trött!

Nu är klockan strax efter 23 och jag mår fortfarande illa, blev inte bättre när jag ätit lite middag, snarare värre. Tror enda boten är sömn, och det är precis vad jag ska ge mig själv om en liten stund. S.Ö.M.N. Innan midnatt ska jag sova, känns som en mycket bra plan. För imorgon är jag redo att ta mig an världen igen!! Eller ja, åtminstone skolan och projektarbetet, haha.

Nåja, nu vet ni iallafall att jag mår bra. Riktigt sjutusans bra. Förutom tröttheten då, den hade jag kunnat vara utan. Var så jobbigt i skolan då jag var superpepp på alltihop men pga den extrema tröttheten blev jag totalt ofokuserad.. Tycker synd om min grupp som får stå ut med mig :p MEN, imorgon blir det nya tag!

Jag saknar fortfarande Morfar, och det tar nog länge innan det känns mindre påtagligt. Men efter att ha fått en av hans gamla skjortor och en olle som jag kommer ihåg att han använt många gånger, känner jag att han finns lite närmare. Det är fint.

Nu blir det ett glas fanta och CSI, sedan sängen. Håll tummarna för att imorgon blir en fantastisk dag! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0