And I remember every word you said

..och där kom det. Fick gå hem från jobbet imorse halv 11 (chefen och Catherine tog ett enhälligt beslut att jag inte fick jobba) och så fort jag kom hem började jag spy. Jeei. Har inte sovit på hela natten för jag mådde riktigt dåligt, men frukosten gick bra för det var så busy att jag som inte hann tänka. Sen när de kom på jobb och jag kunde sätta mig ner insåg jag att det nog inte var så bra. Så dagen har efter det spenderats i sängen, jag känner mig ynklig och trött och hungrig och illamående och det är SYND OM MIG! Snyft.

Hade tänkt fortsätta om hur jävligt det känns just nu, men Ronan lovade att köpa glass åt mig på vägen hem (Ben&Jerry's MÅSTE ju magen tycka om ...) och alldeles nu fick jag ett mess. Så kanske det inte är så tokigt ändå. Förutom det faktum att jag inte kan äta och vete fan om jag kan gå på jobb imorgon heller. Och jag missar kvällens happening - matchen - med resten av gänget. SCHNYFT.

..Fast jag har ju alltid telefonen... :)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Att vara sjuk när man är inte är hemma (även om du trivs väldigt bra) är inte alltid lätt. Man blir så liten helt plötsligt.

Krya på dig hjärtat!



xoxo

2010-07-07 @ 21:31:04
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: MelissaKusinVitamin

Hej, vad underbart att du känner så! jag är oxå småförkyld, hehe. ;) åhh, jag saknar dig. vill prata med dig osv. hoppas du har en underbar sommar, puss <3

2010-07-07 @ 22:21:07
URL: http://melissatimms.blogg.se/
Postat av: AÖ

KRYA PÅ DIG!

2010-07-12 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0