Destiny is calling me

Alltså. Jag har det så oförskämt bra just nu. Mitt liv är så grymt för tillfället och efter gårkvällen med awesome vänner vilket slutade i ett nytt samtal med vakten på Quays så kan jag inte annat än le. Jag saknar inte mitt gamla liv, inte det minsta, och jag är sååååå klar med att vara den personen jag var innan. Jag gillar mig själv mycket bättre idag, jag gillar mitt liv, allting är så perfekt det kan bli. Visst, det finns sämre stunder och efter ett lite mindre 'gräl' med Derek, vår nattvakt, så blev jag lite småless sådär.. Men det är privat emellan oss och inget ni behöver fundera på. Allting flyter som på precis som jag vill och jag är så NÖJD med allt. Detta får mig bara osökt att börja fundera: Förtjänar jag verkligen detta? Är jag verkligen värd att ha det så jävla bra? Och när kommer det att börja gå neråt? För jag kommer ju inte vara så här lycklig för alltid. När tar det slut? Måste det verkligen göra det?

Aaaah. Tankarna gör mig galen, haha. Men, efter några mess ikväll så hålls nog tankarna på annat håll, iallafall ett tag :) Fast det är heller inget jag tänker skriva här, inte än.. Får väl rapportera sen när jag har något att säga, haha! I vilket fall så går allt på räls, med jobb och privatlivet, och jag är bara så grymt jävla fantastiskt lycklig!!

Over and out.

(Ja, jag ska ge er en vettig uppdatering imorgon eller på tisdag, fina Vanessa bytte nämligen sin lediga dag imorgon mot att jobba mitt skift, så nu ska jag sova sova sova!!)

<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Strunta i att fundera på när det ska ta slut och njut av nuet istället! xoxo

2010-07-05 @ 07:53:21
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: dea

Det är klart du är värd det :) Hoppas ditt stålande humör fortsätter och att du trvis lika bra i framtiden som nu!! kraaam

2010-07-05 @ 10:54:20
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0