Leona Lewis - Happy

Someone once told me that you have to choose
What you win or lose
You can’t have everything

Don’t you take chances
You might feel the pain
Don’t you love in vain
’cause love won’t set you free

I can’t stand by the side
And watch this life pass me by
So unhappy
But safe as could be


So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge,
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
Don’t care about all the pain in front of me
I'm just trying to be happy
I just wanna be happy, yeah


Holding on tightly
Just can’t let it go
Just trying to play my role
Slowly disappear

But all these days
They feel like they’re the same
Just different faces
Different names
Get me out of here

I can’t stand by the side
Ooh, no
And watch this life pass me by
Pass me by


So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge?
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear my sound
Don’t care about all the pain in front of me
I’m just trying to be happy




Och jag är så jävla glad! Det tänker jag fortsätta med. Jag är nöjd med mig själv och mitt liv, då kan ni också vara det. Jag skulle kunna flytta tillbaka till Åland och lägenheten, skaffa ett jävligt tråkigt jobb med fast lön och fortsätta som alla andra. Men det VÄGRAR jag. Jag kommer inte sätta mig i den sitsen igen, jag tänker fortsätta göra vad som gör mig glad, och just nu är det detta. Har planerat in mitt allra första RIKTIGA äventyr för april 2011, och det ska bli så jävla roligt!! Ni fattar inte. Och jag tänker inte berätta om det riktigt än.. Det finns ju alltid någon jävel som kommer påpeka att det är långt dit och att jag förmodligen inte kommer göra det iallafall. Men tji får ni då säger jag bara .... För nu är Emma klar med andras åsikter och gör vad hon vill! Jag tänker fortsätta vara lycklig, vad som än krävs för att det ska fortsätta vara så. Punkt.

<3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Du babe, jag har fortfarande inte ditt irländska nummer. Give me!

Och självklart är jag supernyfiken på vad du har för planer den här gången!

xoxo

2010-07-19 @ 08:06:57
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0