Wanna leave all my troubles behind

Idag är det 7 månader. Det gör lika ont ännu. När ska hjärtat läka? Kanske jag föralltid kommer ha ett hål där, ett stort, blödande hål. Jag saknar dig, Moffa. <3

För att undvika att tänka ska jag spendera kommande timmar åt lite shopping. Eller ja, åtminstone planlöst vandrande, för pengar har jag inte i överflöd då det går en hel del till min Ålandssemester och jag ska betala hyra INNAN jag åker då det annars blir för sent när jag kommer hem igen.. Jeei. Sedan blir det lite häng med grabbarna ikväll, imorgon ska jag ÄNTLIGEN jobba igen. Bytte med Donal så han får en dag ledigt, och jag får komma in i lite rutiner igen. Har nämligen varit hemma i 5 dagar nu, börjar bli något mosig i hjärnan..

Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0