I took a stroll on the Old Long Walk on a dayayayay..

Det är fortfarande sol och supervarmt. Så jag tänker inte sitta med datorn nå länge. Så det så!

Vill bara klargöra en sak som folk tydligen missförstått - det är VERKLIGEN ingenting mellan mig och Connor! Vi hade det bara jävligt kul en kväll/natt, så som vänner kan :) Så sluta bry er i det nu.

Imorgon kväll är det staff-party, chefen bestämde det tydligen idag. Ska bli roligt! Har partyplaner för ikväll, men jag funderar på att skippa dem så jag kan packa och bara ha kul imorn kväll istället. Har varit ute i solen precis hela dagen idag så jag är i vilket fall rätt mosig i huvudet.

Så - detta är allt ni får idag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0