It was never meant to last

Mjaha, det här med att uppdatera gick ju jättebra.. Haha. Kan även denna gång skylla på jobb. Och på att Connor kom via precis när jag slutade jobba i fredags kväll och tyckte jag skulle följa med ut. Slutade med en helgalen och rent ut sagt vild kväll/natt på the Quays (mitt favvoställe för övrigt) där det var ett liveband som spelade 50- 60- och 70-tals rock'n'roll! Så jävla awesome så det finns inte! Var rätt sten när vi äntligen kom hem, detta skyller jag på Jameson. Jag som inte ens dricker whiskey..... Anyhow, awesome var det, mindre awesome att jobba kvällspasset på lördagen med en Catherine som verkligen börjar visa en sämre sida, blir alltmer tydligt att hon verkligen bara är 19 år och har otroligt lite erfarenhet av servicejobb. Oh well. Det var det som var hela anledningen till att jag ville 'blow off some steam' på fredagen, eftersom jag även då jobbat kvällspasset med henne.. Jag ångrar inte en sekund att jag drog ut med Connor, han må vara en mad irishman, men fysatan vad roligt vi hade! Dansade så tårna glödde, har blåmärken precis överallt (varav ett feting på ena sidan av magen, svart/blått och fint) och till slut kom vakterna och sa att vi måste lugna ner oss eftersom de var rädda att Connor skulle tappa mig i golv, HAHAHA! Ja fyfan. Lyckades även med bedriften att ragga på en av vakterna.. Mycket stolt ögonblick, I can tell you! Morkisar finns det så det räcker, men det faktum att jag fick dansa så tusans och hade skitkul (det jag minns...) överväger de lite mindre bra stunderna, hehe.

Idag jobbade jag 7.30-15.30, fick stanna en halvtimme extra och reda upp allt för det var KAOS och det finns inte en chans i världen att jag skulle lämna det så, ja mamma jag vet vad du tycker, men någon måtta får det vara när flickungen ska jobba ensam och checka in grupper.. När hon knappt kan checka in grupper när jag är MED. Så, efter det slabbade jag på lite sunscreen och satte mig ute på terassen en timme. Nu glöder mina kinder och mina fötter ser skitiga ut. HAHA. Typ 25 grader varmt idag, minst, och de har lovat samma kommande dagar :D Ska se om jag får tag i Connor så kanske vi kan hänga i solen någon av dagarna, ska verkligen ta mig ner till Salthill och beachen åtminstone en dag, jobba på brännan till examen :)

Imorgon är min sista arbetsdag, eftersom jag sa åt Shane att jag vill ha tisdag och onsdag ledigt, nu VÄGRAR jag jobba mer än 5 dagar i sträck. Det räckte med ett åtta-dagars och ett nio-dagars pass. Jeez. Så det fick jag :) Jobbar visserligen tidigt imorgon igen, men jag är åtminstone ensam och det är SKÖNT. Plus att jag hinner slänga mig på terassen i solen igen sen, utöver de sista två dagarna :) På torsdag flyger jag från Dublin, känns helt stört att tiden gått så fort, men fasen vad underbart det ska bli att få kramas med Turak12 igen!! Även om några av de allra finaste inte kommer vara på plats.

Så, var nöjda, jag ska göra ett nytt försök att uppdatera. Kanske! Om solen håller i sig så får ni vänta.

PUSS! <3

(Jag måste bara säga; FY FAN VAD UNDERBART LIVET KAN VARA!!!!)

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Och vad hände med de utlovade bilderna....?!



Vi har haft 26 grader inomhus idag och det har varit betydligt mer ute på altanen :)

2010-05-23 @ 20:12:39
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0