Sometimes all it takes..

Okej, nu är jag förbannad. Så jävla skitförbannad att jag vill skrika rakt ut hur jävla arg jag är. Men det tänker jag inte göra. Istället tänker jag krypa ner under täcket med min svartvinbärssaft och lite maränger (ja, faktiskt) och sedan sova. Ibland undrar jag hur folk verkligen är funtade. ARGH.

Angående lördagen så blev det dejt med tvn istället, då jag för första gången hade huset alldeles för mig själv i 24 timmar. Det var hur mysigt som helst, men när jag skulle lägga mig runt kl 4 på morgonen och mindes att jag var absolut själv i huset, då var det inte lika kul.. Det är skönt att få hogga tvn och vara ensam i vardagsrummet, men det är nog rätt skönt att ha grabbarna i närheten ändå. Och de nya killarna är faktiskt rätt okej, nu när jag fick härja lite på dem och sedan drack öl med dem. Haha.

Alltså jag vet inte hur något ser ut just nu, jag vet knappt själv var jag står. Men samtidigt är det rätt skönt, jag vill inte behöva bekymra mig om nånting. Jag har större planer än så!

Nu blir det natti, imorgon är det första december och jag får öppna första luckan i den fantastiska chokladkalendern jag fick hemifrån, FAZERS! :D Ohyes.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0