It ain't over yet

Idag hade kunnat vara ytterligare en sugig sjukdag. Okej, sjuk är jag fortfarande, men det var inte lika sugigt som igår! Anledningen heter Adrian. Han lagade nämligen kycklingsoppa idag som han kom hit med åt mig :D Och lite choklad också, ifall det skulle krävas lite mer än soppa för att jag ska bli bra, hehe.. Det kändes mycket bra. Och soppan var riktigt god! :)

Så, ibland är det inte så illa att vara sjuk. Eller att bli lite omhändertagen. Nu har jag åtminstone gett mig fan på att jag ska vara på fötterna imorgon, det här går ju inte. Tur att jag har lite av soppan kvar så jag kan äta till lunch imorgon och sedan bege mig ner på stan :)

Ja, ibland undrar jag som sagt hur jag kan ha så många underbara människor i mitt liv. Både här och i Norden. Hur kommer det sig att så många fina vill vara med just mig? Jag är ju inte särskilt speciell - jag är ju bara jag.

Men jag är otroligt tacksam för allihop. För fina vänner kan man inte ha för många av! Jag må vara sjuk - men jag känner mig inte ensam längre.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: dea

Det är ju för att du är en riktigt goding :)

2010-10-06 @ 14:33:52
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0