Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Egentligen har jag varken lust eller ork att skriva något just nu, men jag fick just veta något väldigt intressant. Louie (städfreaket) har blivit evicted! Han kommer alltså flytta ut inom en månad, helt sjukt, hur ska det gå sedan? Det kan ju gå åt båda håll. Antingen blir det ÄNTLIGEN lite lugn och ro i huset, man slipper känna att man måste tassa på tå och med lite tur blir jag även respekterad som en vuxen för första gången i detta hus. ELLER så går det galet, då Louie trots allt har varit den som haft stenhård koll på städningen och räkningar osv (om än lite för hårt emellanåt) och det blir kaos i detta hus. Jag hoppas på det första. Det skulle lixom vara fint att kunna mysa ner mig i soffan på lediga dagar och faktiskt utnyttja den nya, enorma tvn utan att känna att man 'stör'. Förstå mig rätt nu, jag trivs riktigt bra i detta hus, det är inte det, men jag har en förmåga att känna mig i vägen om jag vet att tex någon annan är i närheten och kanske vill se på tv, eller sover i rummet bredvid eller... Ja, you get the point. Och hur mycket de andra housematesen än irriterar mig ibland, så funkar vi bra ihop, det är bara Louie som varit ett problem. Jajja. Det var bara det jag ville säga egentligen, känns lite konstigt.

Nu har jag just ätit lite kinesiskt (hemkört till dörren, vad annars) och ska strax återgå till godisätande och filmtittande, rättare sagt Eat Pray Love. Åh vad jag har längtat! Ändå sedan jag läste boken för.. Hmm. Var det förra sommaren i Lynnwood kanske? Anyhow, trött är jag. I onsdags jobbade jag 15-23, i torsdags först 7.30-9.30 (hoppade in för Shane, fick 50€ för besväret så borde inte klaga) och sedan 15-23, och idag har jag jobbat 7.30-15.30. Och det var åttonde dagen i rad. Nu är jag LEDIG 4 dagar, ska inte vara på jobb förrän onsdag kl 15. Därför ska natten nu ägnas åt film, morgondagen åt sovande åt plättlagande/ätande och på söndag blir det filmkväll med trevligt sällskap och ben&jerrys :)

Livet är bra. JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA! Imorgon (om jag orkar) ska jag berätta allt om mina planer. Nu börjar jag nämligen ha bestämt lite grejer, folk är pratade med och saker är planerade. Yep. Natti <3

Ps. Jag har världens bästa lillasyster som tog sig tid att maila två saknade recept åt mig, så nu blir det mer matlådelagande i fortsättningen! Ds.

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Om han nu är så himla petig med orndning och reda, varför blev han vräkt då?



Jag har fortfarande inte fått någon adress till dig...



xoxo <3

2010-10-30 @ 08:44:43
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0