Would you lie with me and just forget the world

Jag har varit på date. Det är allt jag ville säga. Jag överlevde en middag vid ett bord för två, med pianomusik i bakgrunden, levande ljus på bordet och ljusslingor i fönstret framför. Haha. Alla som känner mig vet att jag ville dö cirka hundra tusen gånger.. Tills jag fick i mig ett glas vin.

Efter si så där 6 groggar efteråt på min favvispub (Quays) är det nu dags för sängen. Jobb imorgon.

Detta kanske kan bli bra trots allt.

<3

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTASTE ANN SOM FYLLT ÅR IDAG!!! (Har ett inlägg klart, men i detta skick får jag nog inte upp det här ändå. Det får bli imorn :)

Kommentarer
Postat av: dea

You go girrl ^^ Du klarar vad som helst hädanefter :)

2010-10-11 @ 21:32:28
URL: http://deaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0