You could be happy, and I won't know

1. Denna review finns på Hostelworld om Snoozles: "Emma on the front desk was an exceptional young women, who went over and above to make our short stay very pleasant." Jag tycker jag har rätt att skryta lite faktiskt! Det är inte ofta som folk faktiskt nämner namn, oftast är det nämligen 'staff' i allmänhet som beskrivs. Ha.

2. Jag fick just detta på FB: "well if youre bored some time on wed / thu and want to chill out, watch a dvd and eat some ben and jerrys then let me know" Behöver jag nämna att jag råkar jobba 15-23 BÅDA dagar och sedan 7.30-15 på fredag? Det får alltså bli en raincheck på den. Men vad fan, jag kommer ju trots allt vara ledig fyra dagar i rad efter fredag så det är väl dumt att klaga.. Nämde jag att denna inbjudan kom från en karl? :) Folk börjar känna mig alltför väl härikring.

3. Atlantaquaria var AWESOME. Jag klappade rockor, höll i en enorm krabba och fick se sjöstjärnor, sjöhästar, minibläckfiskar och alla möjliga andra vattendjur. Hur coolt som helst!

4. Jag är överarbetad som fan just nu och därför blir det inte bättre än såhär. JAG BEHÖVER SÖMN. Fixade makaronilåda ikväll (efter att ha sovit några timmar efter morgonpasset) och det gjorde mig lite gladare för stunden. Om jag tar med en matlåda med det varje dag denna vecka ut så kanske jag överlever till helgen. Kanske.



shamrock

5. Detta är min nyaste i samlingen, en fyrklöver. Nu ser den inte alls centrerad ut, men den är faktiskt det, det är bara jag som står snett. När vi insåg att det såg snett ut var det för sent, kameran dog och jag har ingen adaptor (då batteriladdaren har amerikansk plugg) så jag kan inte ta någon ny innan jag fått tag i en. Och detta är övre delen av min rygg ifall någon inte fattar det!

6. Jag trivs utomordentligt bra med mitt liv. Jag må vara trött och slut och behöver en paus från jobbet något så desperat, men det känns ändå bra. Det har som tidigare nämnts helt enkelt bara blivit för mycket på senaste, jag är så less på att sitta och säga; 'I'm sorry/I'm really sorry to hear that/I'm sorry about that' osv osv osv. Speciellt när det inte en enda gång hänt att gästerna varit arga/upprörda/ledsna över något jag gjort/orsakat, utan andra har.. Det är förbannats mycket mer energikrävande än man tror! Mina arbetskollegor har påpekat att jag inte varit mig själv senaste dagarna, och det stämmer nog så väl. Jag längtar tills jag haft mina fyra dagar off, och kan återgå till jobbet och vara vanliga, glada, vänliga Emma. För denna Emma gillar jag inte så mycket.

7. Det var allt. Nu tänker jag återgå till mina störda FBkonversationer och sedan kolla några serier och äta choklad. Lovade att vakna 6.20 och väcka någon, får se hur bra det går. Fick ett chockerat uttryck till svar när jag erbjöd mig; 'Haha, I know what you looked like when you were forced out of bed at 12, no way I'm letting you get up at 6'. Lixom vad fan, jag behöver bara skicka ett litet mess, sen kan jag sova typ 6 timmar till om jag vill ;)

Detta blev mer än jag tänkt, enjoy! Och tack finaste ni, som kommenterar och är söta :) <3

Kommentarer
Postat av: dea

åh, den var ju jättefin! Passar bra sådär vid älvan :) kram

2010-10-26 @ 09:12:54
URL: http://deaaaa.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Hur ofta använder du din kamera om du inte har en adapter till den ÄN?! Fint var det i alla fall <3

2010-10-26 @ 17:36:42
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Tatueringen är söt! <3

2010-10-26 @ 19:24:36
Postat av: AnnaWK

Once again - har du aldrig laddat din kamera på Irland?!

xoxo

2010-10-27 @ 19:47:49
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0