She's all laid up in bed with a broken heart

For the first time av The Script snurrar i min ipod just nu. Har tänkt skriva flera dagar då en hel del hänt, eller egentligen inte hänt, bara sånt som jag personligen tycker är stora händelser. Som att flera regulars från våren är tillbaka nu och var såååå glada att jag var kvar här, och berömde mitt hår osv.. Alla säger att jag är så mycket snyggare nu ;) Eller att jag bestämt mig för vad jag ska göra nu, men lite planerande är kvar, det enda jag kan berätta att är planerat är en veckas semester på Gran Canaria i januari. Det är allt. Resten får ni veta efter helgen!

Hade som sagt tänkt skriva en hel del, men nu är Emma lite småfull och jävligt glad, så jag tänker gå och lägga mig och tänka på det istället. Yepp. Blev övertalad att gå ut efter jobbet kl 23, och eftersom jag inte varit ner till Quays eller ut överhuvudtaget på en månad, följde jag gladeligen med alla dessa underbara människor för några timmars drinkande och skrattande och dansande. And he said; 'How's things?', and I couldn't have cared less. Dessa jäkla spanjorer alltså.. Det var det där med att alltid träffa folk som kommer lämna Galway snart. Fuck. Men det var kul, och kommande arbetsdagar kommer varvas med festande och roligt folk och kramar och JAAAA, jag är så jäkla glad. Det var nog mest det jag ville få fram.

Natti, puss. <3

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sötis <3

2010-09-17 @ 07:41:17
URL: http://annawk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0