When I'm with him, I am thinking of you

Detta är återigen ett fylleinlägg, eller nja, så mycket groggar blev det ju ändå inte.. Kvällen har varit en i särklass - går nästan att jämföra med kvällarna då mina sydafrikaner var här, eller den där kvällen A och jag hade en grym kväll med pojkarna. Jag älskar det! Ska jobba imorgon, så det är väl dags att sova lite, God knows att jag kommer må tillräckligt dåligt på jobbet iallafall.. Kommer dock få sällskap under kvällen, och alla andra underbara spanjorer kommer ju också hänga på Snoozles med mig så jag antar att jag överlever :)

Livet är fint. Jag kan inte minnas när någon följde mig hem till ytterdörren senast, eller ja, enda 'riktiga' gången det hänt var väl efter min och Matts date, när han plötsligt kysste mig på trappan och jag freakade ur litegrann. Denna gång var jag inte ens lite nervös.

Jag ska åka till Spanien (fastlandet, inte bara GC) i vinter. Det har jag lovat.

Tror jag låter bli bloggen en stund nu igen - jag är för upptagen med att LEVA!

<3

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Jag längtar duktigt mycket tills vi ska fara å sola! :D <3

2010-09-25 @ 14:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0